KALİTE POLİTİKAMIZ

19.01.2023 235

KALİTE POLİTİKAMIZ

Faaliyet alanımızda yer alan konularda yasal ve diğer şartların karşılanması, müşteri,tedarikçi ve 3.taraf muhataplarımızın ihtiyaç ve beklentilerine cevap vermeyi

Kalite süreçlerinin sağlıklı şekilde yürütülmesi için görevler tanımlanma, sorumluluklar belirleme ve sorumluları atamayı.

Hızlı, güvenli, çözüm odaklı ve kesintisiz hizmet vermek amacı ile gerekli tüm proseslerin risk temelli yaklaşım ile kurulması ve yürütülmesini sağlamayı,

Çalışan performans ve memnuniyetini artırmaya yönelik faaliyetlerle çalışanlarımızın kuruluşun kalite hedeflerine ulaşmasında yer almalarını sağlamayı,

Çalışan, müşteri, tedarikçi ve 3.taraf kişilerle iletişim kanallarını tarif ederek, bu iletişimin hatasız yönetimini sağlamayı ve memnuniyetleri artırmayı

Kaynakları etkin, verimli ve sürdürülebilir şekilde kullanmayı,

Tüm yasal ve diğer şartlar ile standart şartlarına uymayı,

 Tüm çalışanların daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişiler haline gelmeleri için ekip çalışmasına önem verme ve  her çalışanımızın yetkinliklerini artırmayı,

Tüm çalışanlarda kalite, ve iş güvenliği bilincini tesis etmeyi,

Tedarikçi ve tedarikçilerle güvene dayalı bir işbirliği içinde olmayı,

En uygun, en doğru ve en ekonomik çözümleri en hızlı biçimde üreterek daha sonra ortaya çıkabilecek uygunsuzlukların önüne geçmeyi,

Kalite hedeflerine ulaşma, KYS düzenli olarak gözden geçirme ve sürekli iyileştirme çalışmalarını yapmayı,

Tüm faaliyetlerimizde oluşabilecek uygunsuzlukları azaltmayı.

Kalite yönetim sisteminin sürekliliği sağlamayı

Kalite Politikası olarak belirlemiş ve üst yönetim olarak TAAHHÜT ederiz.